سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پالت چوبی یا پالت پلاستیکی

اگر کارخانه دارید و یا محصولات بیشماری دارید که در بسته بندی های خود نیاز به جابه جایی دارند حتما با پالت آشنا شده اید و این محصول را شناخته اید. پالت چوبی وسیله ایست که از آن برای نگهداری و یا جا به جایی بسته های بزرگ توسط لیفتراک استفاده میشود... حال سوالی که پیش میاد این است که پالت چوبی بهتر است یا پالت پلاستیکی؟

در واقع فرق چندانی بین این دو وجود ندارد و از نظر کارایی یکسان هستند اما پالت پلاستیکی ماندگاری بیشتری دارد و اگر از آن درست استفاده شود میتواند سال های سال نیز کار کند اما نکته ای که اینجا مطرح میشود، قابلیت تحمل وزن است که خب معمولا در پالت پلاستیکی این میزان کمتر است و اگر بسته های سنگینی دارید بهتر است از پالت چوبی استفاده کنید.

مجموعه پارسا پالت یکی از تولید کننده های پالت چوبی است که برای خرید انواع پالت میتوانید به سایتشون مراجعه کنید.


آیفون تصویری یا آیفون معمولی؟

آیفون تصویری بهتر است یا آیفون معمولی یا به اصطلاح قدیمی ها اف اف؟ البته فکر نمیکنم که دیگر پاسخ به این سوال سخت باشد، با پیشرفت تکنولوژی آیفون های قدیمی و صوتی جای خود را به آیفون تصویری داده اند که علاوه بر امکان انتقال صدا، تصویر فرد درب منزل را هم مشاهده میکنیم و از لحاظ امنیتی بسیار کارامد تر است. حتی امروزه برای ساختمان های با تعداد واحد بالا و به اصطلاح برج نیز آیفون تصویری کدینگ موجود است که شماره واحد را دم درب خیابان وارد میکنیم و زنگ آن واحد به صدا در می آید و حتی این امکان را دارند که جک درب پارکینگ را نیز از بالا باز کنند.


خرید ابزار دقیق با بهترین قیمت

شرکت فرکو با داشتن نمایندگی رسمی جانسون کنترل و فروش انواع ترانسمیتر و گیج فشار و همچنین پرشر سوئیچ دانفوس kp36 فروش ابزار دقیق را با بهترین قیمت برای صنعت کاران و تمامی افراد راحت کرده است. این شرکت انواع محصولات ابزار دقیق از برندهای مطرح داخلی و خارجی را به صورت رسمی به فروش میرساند.

امروزه به دلیل اینکه نقش فشار در فرآیندهای مختلف بسیار پررنگ است، اصطلاح ترانسمیتر فشار یا پرشر ترانسمیتر بین فعالان صنعتی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

ترانسمیتر فشار چیست؟

ترانسمیتر فشار که در بازارهای مختلفی مانند نفت، پتروشیمی، منجمدسازی و حوزه تولید بنزین، اندازه گیری فشار را چه در مخازن بسیار بزرگ و چه در سیستم‌های لوله کشی ساده و معمولی انجام می‌دهند. با وجود اینکه پرشر ترانسمیتر ابزاری است که برای اندازه گیری فشار ساخته شده است، اما با کمک آن می‌توان به اطلاعات دیگری نظیر محاسبه سطح و سایر پارامترهای مرتبط با آن‌ها دست یافت.

منبع: شرکت فرکو


خرید سنگ با قیمت مناسب

اگه بخوام خیلی خلاصه بگم و سرتونو درد نیارم، اینکه دغدغه ی اصلی همه سازنگان و به قول معروف به ساز بفروش ها اینکه سنگ ساختمانی و یا مصالح ساختمانی را با بهترین قیمت خریداری کنند.

حالا موضوعی که میخوام راجع بهش باهاتون صحبت کنم اینکه برای خرید سنگ از کارخانه کار خیلی سختی پیش رو ندارید، تولیدی و شهر سنگ کالاساخت بهترین سنگ ها رو در انداره های مختلف از سنگ نما گرفته تا سنگ آنتیک و ... را با بهترین قیمت سنگ به فروش میرساند و اصلا نگران نباشید چون ارسال به سراسر کشور دارند و البته هزینه حمل و نقل رو هم خیلی منصفانه حساب میکنند.


روغن تامانو چیست؟

موضوعی که امروزه در تولید لوازم آرایشی خیلی مورد توجه قرار میگیرد، طبیعی بود و استفاده از مواد طبیعی و با کیفیت در ساخت این محصولات میباشد. امروزه افراد در هنگام خرید لوازم آرایشی به این نکته بسیار دقت میکنند به عنوان مثال امروزه انواع صابون های گیاهی مانند صابون آلوئه ورا و حتی خرید صابون آب هندوانه به صورت 100 % گیاهی و دست ساز رواج پیدا کرده است.

حتی خانم ها امروزه به دنبال رژ لب گیاهی کیکی هستند که به صورت کاملا طبیعی و گیاهی و بدون هیچ گونه مواد افزودنی ساخته شده است.

از این موارد که بگذریم یکی از روغن هایی که امروزه خیلی در زمینه تولید محصولات مراقبت پوست به کار میرود روغن تامانو است که امروز میخوایم براتون توضیح دهیم.

روغن تامانو چیست؟

روغن تامانو از درختان همیشه سبز تامانو به دست می آید. این روغن و سایر قسمت های درخت تامانو صدها سال است که توسط فرهنگ های آفریقایی، آسیایی و مردمان جزیره های موجود در اقیانوس آرام استفاده می شود.

خواص جادویی و کم نظیر روغن تامانو

روغن تامانو خواص زیادی دارد و شما با توجه به هدفی که مد نظر دارید می توانید از یکی از خواص این روغن بهره ببرید. از جمله خاصیت های روغن تامانو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جلوگیری از ایجاد جوش

مطالعه ای که در سال 2015 در 5 قسمت از اقیانوس آرام انجام گرفت نشان داد که این روغن خواص ضد باکتریایی دارد و خصوصا با یک نوع باکتری خاص که باعث ایجاد جوش می شود به خوبی مقابله می کند.

از بین بردن جای زخم و آکنه

یکی دیگر از تاثیرات روغن تامانو از بین بردن جای جوش است. برای خانم ها هم زدن جوش و هم جای جوش هر دو دردسرساز هستند. این روغن هم می تواند مانع از ایجاد جوش های جدید بر روی پوست شود و هم در از بین بردن جای جوش توانایی و تاثیر زیادی دارد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این روغن در ترمیم زخم نیز بسیار موثر عمل می کند. این روغن با داشتن خاصیت بازسازی پوست می تواند در درمان و ترمیم پوستتان کمک قابل ملاحظه ای به شما کند.

منبع: روغن تامانو و خواص آن


بهترین موسسه پایان نامه نویسی

اگه دانشجویی حتما میدونی که انجام پایان نامه کارشناسی ارشد کاری بسیار سخت و دشواره مخصوصا اگه در یک دانشگاه دولتی تحصیل میکنی، استادای سخت گیر به سختی این کار دو چندان اضافه کرده، ولی ما برات یه راه حل ساده داریم، انجام تمامی کارهای دانشجویی از تحقیق و پروپزال و تایپ و ترجمه گرفته تا انجام پایان نامه و چاپ و اکسپت مقاله در مجلات معتبر همه و همه توسط بهترین موسسه پایان نامه نویسی تهران یعنی پایاهمراه با بهترین و کمترین قیمت انجام میشه، فقط کافیه برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر باهاشون تماس بگیری، تا ببینی انجام اینکارا انقدر هم که فکر میکردی سخت نیست!


به کدوم تعمیرگاه زنگ بزنم؟

اگه یکی از وسایل منزلتون خراب شد، اون دستگاه رو به تعمیرگاه لوازم خانگی میبرید یا یک تعمیرکار رو به منزل میارید؟

مطمئنا گزینه دوم رو انتخاب میکنید، مخصوصا در این شرایط کرونایی که بیرون رفتن خیلی مورد علاقه خیلی از افراد نیست، و با توجه به سختی های حمل دستگاه ارتباط با یک نمایندگی مجاز خیلی کار ساز است.

تاپ تعمیر با داشتن کادری مجرب و چندین سال سابقه در این امر کار تعمیرات انواع ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی، ماکروفر، اجاق گاز و ... به بهترین شکل ممکن انجام میدهد.

همچنین یکی از دپارتمان های ما بخش تعمیرگاه ماشین ظرفشویی است که خیلی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. معمولا برای حتی برای تعمیر اجاق گاز و تعمیر ماکروفر نیز بهترین سرویس کاران را به محل اعزام میکنیم.


چگونه آتوریتی سایت را افزایش دهیم ؟

از زمانی که گوگل دیگه پیج رنک و آپدیت نکرد معیار های مختلفی برای شناخت سایت های قوی از دیگر سایت ها مشخص شد . یکی از این معیارها که میتوان گفت الان جزء مهمترین معیار ها نیز هست اتوریتی میباشد . ( Page Authority & Domain Authority )

که بالا بودن این معیار نشان از کیفیت ، برتری و اطمینان موتور های جستجو به سایت شما میباشد .

هزاران سایت آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ راهکار های آن وجود دارد و ما الان میدانیم که کدام یک به بهترین نحوه کار میکند و کدام یک جواب نمیدهد .پس با ما همراه باشید .

1.افزایش بک لینک های پیج

بک لینک ها بهترین راه برای افزایش پیج اتوریتی هستند . اگر یک پیج تعداد زیادی بک لینک از سایت های دیگر داشته باشد ، پیامی مثبت است برای موتور های جستجو مانند گوگل . گوگل بیشتر از قبل شروع میکند به اعتماد کردن به پیج شما چون خیلی از سایت ها به محتوای پیج شما اطمینان کردند . ( به پیج بک لینک دادند )

2.لینک های دورن سایتی خود را بهینه کنید 

لینک های دورن سایتی یا داخلی در افزایش پیج اتوریتی تاثیر دارند . اگرچه ترافیکی که از یک لینک داخلی با پیج رنک پایین دریافت میکنید خیلی مهم نیست ولی اینکار بهتر از کاری نکردن است . سعی کنید در صفحه هایی با اهمیت بالا مانند صفحه اصلی و … لینک داخلی درست کنید .

3.لینک های خارجی را کم کنید

به یاد داشته باشید هر لینک خارجی ( از سایت های دیگر ) که درون سایتتان قرار میدهید از آتوریتی سایتتون کاسته خواهد شد . این موضوع برای لینک هایی که درون محتوا و یا در کامنت هستند نیز صدق میکند .

4.لینک های از دست رفته را احیا کنید ( خطاهای 404 )

برای پیدا کردن لینک های 404 از گوگل وبمستر استفاده کنید و وقتی که این لینک ها را پیدا کردید آنها را به صفحه ی مرتبط و یا صفحه اصلی سایت ریدایرکت 301 کنید.

5.زنجیره های ریدایرکت ( Redirect Chains ) را پیدا کنید و از بین ببرید 

بعضی وقتا مشکلات ساده ای درست جلوی روی ما هستند .Redirect Chains یکی از اون مشکلات سادست که حل آن میتواند آتوریتی سایت را افزایش دهد .

این زنجیره نباید طولانی باشد ، بجای چند حلقه ریدایرکت کردن پیج ها به هم فقط پیج اول و آخر را ریدایرکت کنید .